Zero presji, tylko możliwości – jak działa Avon bez targetów i sztywnych zasad
Praca, która dopasowuje się do Twojego stylu życia i niczego od Ciebie nie wymaga? To nie marzenie, ale rzeczywistość, która jest codziennością Konsultantek Avon. Tutaj nie musisz martwić się targetami, progami czy limitami, ale samodzielnie decydujesz o tym, jak bardzo chcesz się zaangażować. Sprawdź, jak to wygląda w praktyce.
Praca w Avon – na czym to polega?
Konsultantki Avon to osoby posiadające zarejestrowane konto w Avon oraz zamawiające kosmetyki bezpośrednio od znanej marki. Każda Konsultantka otrzymuje od firmy rabat na wszystkie produkty (15% na start), które sprzedaje swoim klientkom w cenie katalogowej. Z różnicy między tymi kwotami, wynika zaś dodatkowych dochód. Wysokość rabatu rośnie razem z wartością zamówienia i może wynieść nawet 35%.
Najważniejsze zadania Konsultantek Avon to promowanie i sprzedaż produktów dostępnych w katalogu. A dzięki temu, że mają do dyspozycji nowoczesne narzędzia (iKatalog i aplikację AvonON), nie muszą spotykać się osobiście z klientkami, aby dostarczyć im katalog. Wystarczy, że wyślą link do spersonalizowanego katalogu w wersji cyfrowej, a szybko zaprezentują ofertę marki.
Najważniejsze zasady współpracy z Avon
Jakie są zasady współpracy z marką Avon? Tak naprawdę nie ma tu ściśle określonych reguł, których musisz przestrzegać. Pracujesz, kiedy chcesz – firma nie narzuca godzin pracy ani nie określa, jak często masz kontaktować się z klientkami. Możesz np. wykonywać swoje obowiązki wyłącznie wieczorami lub w weekendy.
Konsultantki poświęcają na pracę tyle czasu, ile chcą i potrzebują. Nic nie stoi również na przeszkodzie, aby zamawiać kosmetyki wyłącznie dla siebie lub bliskich osób – to Ty decydujesz o tym, w jakim stopniu chcesz się zaangażować. Możesz mieć też wiele klientek z całej Polski lub ograniczać swoją działalność do wąskiego grona. Brak sztywnych zasad to ważna zaleta, dzięki której zyskujesz ogromną swobodę działania.
Limity, progi i targety – jak to wygląda w Avon?
Jak często musisz składać zamówienia w Avon jako Konsultantka? Mamy dobrą wiadomość: nie ma określonej częstotliwości składania zamówień. Firma nie narzuca także minimalnych kwot, jakie musisz wypracować. Wszystko zależy od Ciebie! Tutaj nie ma wywierania presji na osiąganie określonych wyników. Pracujesz zgodnie ze swoim rytmem i priorytetami – tak jak lubisz.
A co limitami zamówień? Nie musisz w żaden sposób się ograniczać. A jeśli składasz większe zamówienie, tym lepiej dla Ciebie – przekłada się to na większy dochód. W dowolnym momencie możesz też zrezygnować ze współpracy (bez ponoszenia konsekwencji).
Brak progów czy limitów nie oznacza, że firma nie wspiera Konsultantek. Aby zwiększyć szanse na sukces, Avon zapewnia dostęp do bezpłatnych szkoleń online i darmowej bazy wiedzy. Motywacją do pracy będą z pewnością również liczne oferty specjalne oraz bonusy w postaci gratisów, które możesz zachować dla siebie lub wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.
Jak dołączyć do Klubu Avon?
Aby dołączyć do Avon, nie musisz brać udziału w rekrutacji lub wysyłać CV. Wystarczy tylko wypełnić formularz zgłoszeniowy rekrutacyjny i zaakceptować niezbędne zgody. W kolejnym kroku otrzymujesz SMS i e-mail z jednorazowym hasłem do logowania. Od razu po zalogowaniu możesz zaś składać pierwsze zamówienia.
Od czego zacząć współpracę z Avon? Na początek zachęć do skorzystania z oferty najbliższe osoby, a z czasem rozszerzaj swój zasięg, wykorzystując do promocji np. media społecznościowe.
Avon – brak sztywnych zasad, ale wiele możliwości!
W Avon sama jesteś swoim szefem. To Ty decydujesz więc o tym, jak często pracujesz i ile zarabiasz. Brak sprzedażowego rygoru czy nastawienia na jak najlepsze wyniki sprawi, że praca stanie się prawdziwą przyjemnością – zapominasz o stresie lub presji. Chcesz się o tym przekonać? Dołącz do Klubu Avon, pracuj na własnych zasadach i odnieś sukces!