24
Sie

Wenusjanki – be smart! Warszawa, 18 sierpnia 2016

Spotkanie w Warszawie, w pięknych wnętrzach sali konferencyjnej I-View Meetings, było pierwszym z cyklu wydarzeń „Wenusjanki – be smart”. To nowa formuła znanych i lubianych eventów organizowanych dla kobiecej społeczności w całej Polsce.

Tym razem Panie spotkały się w mniejszym gronie niż dotychczas. Założeniem nowej odsłony  Wenusjanek jest kameralna, warsztatowa atmosfera. Dzięki temu każda uczestniczka mogła aktywnie wziąć udział w spotkaniu, zadać pytanie, podyskutować na forum, a także pochwalić swoją wiedzą.

Na powitanie każda Wenusjanka została poczęstowana wykwintnym drinkiem Kir Royal – na bazie szampana i likieru porzeczkowego, który przygotował nasz gość specjalny – Pan Łukasz Matusiak. Po degustacji i rejestracji Panie wygodnie rozsiadły się w lustrzanej sali I-View Meetings, żeby posłuchać pierwszej, inspirującej prelekcji.

Pani Magdalena Kamińska – specjalista od neurowizerunku, opowiedziała o tym, jak w prosty sposób można się wyróżnić w tłumie i wyglądać jednocześnie elegancko i oryginalnie. Mottem prezentacji było hasło „piękno to siła”. Na koniec wystąpienia Pani Magdalena przygotowała dla każdej z uczestniczek krótki test, która okazał się świetnym wsparciem w poszukiwaniu własnego stylu ubierania się. Uczestniczki były zachwycone i mocno zainspirowane i po oficjalnym wykładzie wiele z nich w kuluarach jeszcze  żywo dyskutowała jeszcze z Panią Magdaleną.

Mocnym punktem każdych Wenusjanek jest sesja networkingowa czyli nawiązywanie nowych relacji między uczestniczkami, owocujące potem nierzadko wspólnymi projektami czy też przyjaźniami.

Druga część eventu poświęcona była szlachetnemu trunkowi jakim jest francuski szampanki marki Mumm. Nasz ekspert – Pan Łukasz Matusiak – reprezentujący firmę Pernod Ricard opowiedział o wyjątkowości tego alkoholu i jego ważnej roli w kulturze biznesowej.  Każda z Pań miała okazję spróbować jak smakuje, dowiedzieć się dlaczego szampan jest produktem luksusowym, jak jest produkowany,  a także co decyduje o jego kolorze, zapachu i  wyrazistym smaku. Na sam koniec Pan Łukasz przygotował wyjątkowy koktajl na bazie szampana razem z brzoskwiniowym musem.

Nowa edycja Wenusjanek, mimo, że zupełnie inna od dotychczasowych spotkań, okazała się równie energetyczna i inspirująca.

Organizatorem konferencji Wenusjanki jest firma Come Creations Group.

Partnerzy wydarzenia: XBS, Pernod Ricard, 5esencja, Mumm,  Neurowizerunek, I-View Meetings, Magazyn SENS, Estibook

RAD_4356

RAD_4406

RAD_4373

RAD_4469

RAD_4298

RAD_4240

RAD_4388